Taas olen mukana Inspiroidu Kuukauden Kisassa, aika viime hetkillä kylläkin. Haasteena oli skräpätä jotakin esille, ja oli kyllä todellinen haaste, mietin pitkään minkälaisen työn tekisin. Mutta kun kävin kurkkimassa muiden osallistujien töitä, sain vähän inspiraatiota :) Päädyin siis tällaiseen jo kauan himoitsemaani tauluseinään.

  Kaikki kehykset on siis joillakin tavoilla erilaisia, ja halusinkin että jokainen on ihan omanlaisensa. Ainut yhdistävä tekijä kehyksilla taitaa olla kukat, jotka nekään ei kaikki ole samanlaisia. Aluksi halusin näihin kehyksiin myös lasit, mutta niistä tuli liian painavia, eivät pysyneet seinällä (kehykset on kiinni seinässä sinitarralla ja sellasella vahvalla kaksipuoleisella paksulla rautakaupan teipillä), joten jouduin tyytymään lasittomiin. Kuvissa ei sinänsä ole mitään aihetta, pelkästään mulle tärkeitä ihmisiä ja asioita. 

Tässä muutamia mun lemppareita lähempää:

Tein mukaan yhden valokuvattomankin. Suikaleet on kaikki vaan mun silppulaatikosta kaivettu, ja ideana oli että kaikkien pitää olla pinkki/punasävyisiä. Kehys äitin kätköistä.

Tuota taustalla olevaa Bo Bunnyn paperia oon kohta pyöritellyt pöydällä vuoden päivät, se ei tunnu sopivan mihinkään! Mutta tähän sain nyt ainakin osan siitä käytettyä :) Tässä tykkään erityisesti tosta sydämmestä, jonka ympärillä on nauha. Aluksi halusin nimittäin laittaa tohon työn alareunaan tekstin tekstin "mun" tai "mine" (kuvassa on kaksi mun parasta kaveria <3), mutta tuo sydän ajaa mun mielestä saman asian, se on vähän sama kuin "varattu mulle" :) Kehys Anttila.

Tää kuva on mökiltä Joensuusta, jossa nuo auringonlaskut on aina ihan mahtavia! (ai että nää kehykset muuten oli vaikeita kuvattavia, tässäkin ihan hirveet varjot!) Nuo retrokukat jotenkin sopi tähän kehykseen tosi hyvin, niin niitä laitoinkin sitten ihan reippaasti :) Kehys Anttila.

Tää kehys on alunperin maalattu samalla maalilla kuin tuo seinä siinä takana, mutta kun hioin vähän reunoja niin se tulee kivasti esille seinästä, väristä huolimatta. Taas mukana vähän musteella käsiteltyjä retrokukkia :) Kehys Ikea.

Meri. Yksi mun suurista rakkauden kohteista :) Kehys Tarjoustalo.

Tästä tulikin oikee prinsessakehys :) Kuva on ihanalta matkalta sinne mökille Joensuuhun, tässä olaan pysähdytty Kenkäveroon Mikkellin. Tuo pampulanauha vaan on niin ihanaa! Kehys Anttila.

Kaiken kaikiaan mä tykkään tästä seinästä ihan hirmusti, oli kiva tehä, vaikka vähän kiire tulikin. Mutta kyllä se on sen arvosta jos on edes mahollisuus voittaa Crop-a-Dile, oon himoinnut sitä iäisyyden! Ja nyt vaan odottelemaan Maaliskuun kisaa :D