Tällä viikolla pitäis ottaa keittiöstä jotain skräppäykseen, ja hetken laatikoita tongittuani päädyin folioon. Mutta vähän erikoisempiakin juttuja löysin, niistä lisää myöhemmin :)

   Jotenkin tää niiiin kesäinen ilma toi mulle talven mieleen... -.- Alkoi tehdä mieli skräpätä näitä puukuvia.

   Foliokukista tykkään kyllä, mutta muuten en oo ihan tyytyväinen tähän, jotenkin jo mun mielestä liikaa kaikkea, ja ajattelin että otan ehkä nuo huopakoristeet pois yläreunoilta....

   Kirjaimet on kaikki jotain muuta kuin miltä näyttävät, paitsi e. n:t ja u:t on kaikki leikattu m:stä, ja p on oikeesti d ja t on f väärinpäin. Kun välttämättä halusin käyttää noita vinyyliaakkosia, ne on mun ehdottomia lemppareita, mutta arkit veteli jo viimeisiään ja vain muutama kirjain oli jäljellä. Tää on mun eka kirjaintarrapaketti ikinä, ja vasta nyt se on ihan lopussa!!? Nyt pitää selata uudestaan läpi Xingin viime kuun postaukset, niin niistä ihan lopuista tarroista voin alkaa väsätä koristeita ;)

   Noista valkoisista kiekuroista otsikon alla tuli aika kivat, pitää kokeilla uudestaankin!

    Noita repeämiä mä eniten kadun, kun oli aluksi laittamassa yläkulmaan yhtiä tarroja vasempaan yläkulmaan, ja kun otinkin ne pois jäi siihen hirveet jäljet. Luulin että oli mestari-idea tehdä repeämiä lisääkin, mutta nyt kyllä ärsyttää...

    Älysin just että Leikkaa&Liimaaseen on ennää kolme päivää!!!! Nähdään siellä ;)