Tähän haasteeseen synty vielä kaks (!?) leiskaa lisää, tykkäsin niin tästä haasteesta :)

 

     Eilen tein siis yhden jossa ei ole valokuvaa vaan käytin Pokemon-julisteen palasta. Ite juliste oli jo niin vanha ja repalainen että se vietiin pari päivää sitten roskiin mutta sitä ennen mä saksin pienen palasen siitä, joka sitten pääty tähän leiskaan. Pokemonit oli kyllä niiiiiin kova juttu pienenä, ja se oli vielä molempien, tyttöjen ja poikien juttu. Tää leiska on siis 5-10 vuoden takaisesta pokemon-maniasta :)

     Uskaltauduin jopa käyttämään tota ihanaa hippo-paperia, mietin kyllä kauan että onko tää sen "arvonen" leiska, se on niin sulosta etten haluu tuhlata sitä ihan mihin vaan ;)

     Kokeilin myös ensimmäistä kertaa PageMappia, vaikkakin mä en vieläkään oo oikeen perillä koko Mapeista, tai kun kaikki vaan yhtä aikaa alko käyttämään näitä, ja mä oon ihan pihalla :) No, googletin sitten sivuston ja tutkin sitä ja sieltähän löytyi vaikka kuin paljon eri mallisia ja kokosia sivupohjia!! Valitsin muutaman ja otin haasteeksi käyttää niitä, edes muutamaa niistä mun valitsemista. Tää on nyt tehty yhen pohjalta, joka kyllä löytyi MiniMaps osastolta, eli on vissiin oikeesti tarkotettu 8x8 sivulle, mutta mä muunsin sen ihan normi 12x12 sivuksi.

Tämä oli siis mallina asettelussa, joskin journaling pomppasi muualle :)

 

    Tässä on mun ensimmäinen nappikokeilu, ainakin Xing on jo kanssa kokeillu näitä tehdä. Siellä Hämeenlinnassa käydessä Ninarskulla oli ihania nappeja jotka oli peräsin Elinarskulta. Ne oli kyllä päällystetty krakleerauskoholakalla, vai mitä onkaan, mutta tähän mun versioon en ehtiny sitä laittaa ku oli niin kiire saada se leiskaan kiinni ;)

    Hippo-love ♥

     Tarra on paketista jonka olen voittanut Lauran skräppi-haasteesta. (Siellä on muuten uus haaste, jossa pitää käyttää jotakin PageMappia!! Pitääpä kokeilla niitä siis uudestaan ;)

    Oikella pysytssä lukee vielä "Niin ja P.S. Digimon oli aina tosi wanna-be." Digimon oli oikeesti aina ihan wanna-be Pokemon, tosi surkee kopio!! Vieläki mä muistan kuinka se meitä aina ärsytti :))

 

    Nyt sitten se toinen, tän tein jo viime lauantaina:

      Mun rakkasita linssiluteista on tämä sivu ♥ (on joo vähäsen vinossa taas kuvattu...)

    Tällä kertaa laitoin kukkien keskustoihin vähän kuitupaperia.


 

    Ja arvatkaa mitä!!?? Mä sain eilen ompelukoneen!! Ihan oman ihanan ompelukoneen, joka ei pompi, revi ja sotke alalankaa niin kun äitin vanha kone!! Ihanaaaa, en mä ois ikinä uskonu että iskä edes kuunteli kun mä valitin siitä äitin koneesta, ja kaks päivää sen jälkeen se tulee kotiin ja sanoo "Ai nii, mä ostin sulle ompelukoneen." Mulla on jo pitkä lista mitä pitää tehä, eilen ehin kokeilla vaan pikaseen, neulatyynyn hurauttelin nopsaan.

 

    Nyt tää lähtee yhden linssiluteen kanssa lenkille, jos sitte vaikka ehtis ompelemaan... :)