... ollut taas ihan liian pitkään. Koulu kun vaan vie niin

paljon aikaa että sen pieni viipale vapaa-aikaa tulee käytettyä

kavereiden kanssa ja muuta jännää säätäessä. Tänään otin

kuitenkin itteäni niskasta kiinni ja kuvailin muutaman työn. 

 

  Tässä on tämän vuoden ensimmäinen joulukortti, joka on samalla

yksi niistä harvoista joita mulla on aikaa tehdä. Tausta on tehty

itse leimaamalla ja reunoille levitin krakleerauslakkaa, jolla saa

tosi hauskoja tekstuureja. Lumihiutaleet on leimattu kutistemuoville

ja kutistettu kuumailmapuhaltimella nappimaisiksi pikkukoristeiksi. 

    Seuraavaksi vetäsin pinosta tämän ehkä-kesken-ehkä-valmis-tasolla

olevan työn, joka onkin seissyt pinossa jo muutaman kuukauden

päivät... Ikävästi heijastavissa dymo-nauhaisissa teksteissä on otsikko

"Täs me kauniin", mikä viittaa kuvaan jossa olen kaverini kanssa -no,

tositosi edustavana. 

    Tausta on korkkipintaista tarraa, joka taitaa olla ostettu

Crafticasta viime keväänä.

    Koska mulla ei muuten ole paljoa näytettävää, nappasin sitten

kuvat muutamista koulutöistäkin, jotka tein

ykkösjaksossa kuviksen kurssilla:

  

    Harmonia-Disharmonia, vesiväreillä.

 

    Nämä on siis molemmat vesiväritöitä, ja koska mulla ei

ollut yläasteella valinnaiskuvista ollenkaan, on nämä mulle

ihka ensimmäisiä "tosissaan" tehtyjä maalauksia. Mulle ei ole

piirustus tai maalaus ollut koskaan kovin lähellä sydäntä, mutta

näillä pakollisilla kuviksen kursseilla joudun vähän noitakin lajeja

treenaamaan. Ihan hyvin on ainakin tähän asti mennyt :) Tässä

jaksossa onkin sitte valokuvausta ja keramiikkaa, joten saattaa

olla että niitäkin pistän näytille.