Tässä vielä viimeinen kokonainen, Stadi Skräpissä aloitettu sivu, jonka kokosin siinä viime hetkillä Elliksen "silpuista". Meillä on varmaa vähän eri käsitys silpusta kun tuo taustapahvikin oli kyseisessä laatikossa... Tämä ei kuitenkaan ole vielä osallistuminen meidän Pelkästään-Elliksen-Silpuista-haasteeseen, vaan sen laitan esille tässä lähipäivinä; tässä on kuitenkin niin paljon mun omiakin silppuja ja tarvikkeita. Ainakin Maikko oli jo tehnyt upean sivunsa tähän haasteeseen. Entä muut, oletteko jo saaneet aikaseksi? Olisi kiva jos joku vaikka kokoaisi jotakin listaa näistä yms... Tai ainakin kaikki voisi näitä toisten töitä kommentoida jos on itse moisen tehnyt.

    Sivuhan on siis mun muumimuki-maniasta, jota on jatkunut jostain 12-vuotiaasta lähtien, kun sain päähäni että mäkin vielä joku päivä muutan omaan kotiin :) Mukeja on kertynyt 10 kappaletta, eli ei lähi mainkaan vielä tarpeeksi! Oon suunnitellut että nää sopisi tosi kivasti Teema-astiaston, vaikka ruskean tai harmaan kanssa...

    Ja toisen sivun voisin tehdä siitä kuinka käyn sotaa äitin kanssa, että saako näistä juoda teetä ja kahvia vai ei. Kun mä en juo kumpaakaan, ja äiti lipittää sitä teetänsä näistä joka päivä ja niihin tulee hirveet ruskeet jäljet - murr. Pitää varmaan omaan kotiin ostaa mustat mukit teen- ja kahvinjuojien vierailujen varalle.... 

    Tapaamisessa mulla ei ollut mukana yhtään12x12 paperia, sillä olin repulla liikenteessä ja sinne ei mahdu kuin A4, joten päädyin sitten väsäämään näistä Elliksen silpuista ja vaihtopöydän aarteista lettereitä, (kuten edellisetkin postaukset todistavat). Nyt oon tainnut ihan rakastua, sillä kotonakin oon jatkanut letter-linjalla! Tykkään yhä siitä miten paljon 12x12 sivuun saa jätettyä tyhjää tilaa, mutta lettereissä munkin sivut näyttää ehkä hitusen runsaammilta :) Ja muutenkin oon nyt tykästynyt letteriin, ehkä senkin takia että se koko taustapaperi ei mene siihen yhteen sivuun kun 12x12 paperin leikkaa oikean kokoiseksi, vaan saa sen suikaleen kätettyä johonkin muuhun sivuun. Ja letterin voi aina rakentaa kahdesta vähän pienemmästä suikaleesta (kuten edellisissä postauksissa), mutta 12x12 koossa se on hitusen vaikeampaa.

     Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille :)

     Juuli