Pitkästä aikaa osallistun Inspikseen. Tällä viikolla aiheena on ehkä yks kaikkien aikojen inspiroivimmista, eli nostalgia. Tätä haastetta lukiessa mieleen tuli lukematon määrä ideoita, joista sitten päätin toteuttaa tämän:

     Eli vauvakuvia päädyin selailemaan ja täytyy myöntää, että se mikä sai mut päätymään tähän aiheeseen oli ehkä eniten se, miten mua itseänikin vähän hymyilytti kun mietin kuinka vähän aikaa taakse päin pitää mennä että mulle tulee tosi nostalginen olo. Monille skräppääjille kun se on vähän enemmän kuin 5-15 vuotta...

     Tää leiska on vähän sitä tykkään-en-tykkää-osastoa; toisaalta värit on musta kivat, toisaalta ne on musta ihan hirveät. Mutta hei, eiks se oo aika ysäriä? Toisaalta ihan kauheen näköistä (grunge, spaissarit, antennikännykät yms.) mutta toisaalta hyviä ja naurattaa vielä nykyäänkin (Seinfeld, Frasier, Tehis) :D Joten annan tämän nyt olla näin, koska mulle se ainakin tuo ysikytluvun mieleen ristiriitaisuudellaan :) 

     Aloittaessani sivua mietin mitä mulle tulee mieleen 90-luvusta; mitä muistan ja mitä on jäänyt mieleen leffoista ja mediasta yms. Käytin apuna myös Wikipediaa, ja selatessani artikkelia vaan yleisesti 90-luvusta, pomppasi mieleen kysymyksiä, kuten mikä ihme GSM on? Tai hakulaite? Mitä ihmettä Spaissarit edes laulo? Oliks muka sillon jo kannettavia tietokoneita, mä kun luulin että se rajoittui niihin (tämän ikäisen silmissä) huvittavan näköisiin kannettaviin CD-soittimiin.... :D Joten pelkästään kaikista niistä kysymyksistä ajattelin tehdä toisen leiskan, ne tuntui kuitenkin niin hauskoilta, ja tulevaisuudessa varmaan ihan kivoilta lueskella.

     Juuli