Kolmas Stadi Skräpissä syntynyt leiska tulee tässä:

     Tässä on melkeinpä kaikki lainattua ja saatua: tausta- ja pallopaperi, sekä nuo ruudullisten pallojen ja nuolien paperit on löytöjä vaihtopöydästä. Lisäksi kaikki nuo leikkurit on lainattu muilta, ainakin Ellikseltä ja Veeruliirulta, kiitos niistä ja Ellikselle erityiskiitos bambitehtailusta ja tuosta lentokoneesta :D 

    Kuten edellisessä postauksessa mainitsinkin, niin oon nyt innostunut näistä musiikin, asukuvien yms. käyttämisestä skräppäyksessä, ja tämä onkin saanut inspiraation Haloo Helsingin Maailman toisella puolen-biisistä. Pinkillä pallopohjalla lukee siis "'Isä olen täällä maailman toisella puolen' Tai ainakin joku päivä vielä olen. Se on varmaa se." Ja biisistä nappasin muutakin kuin vaan noi sanat, koska mulle tää sivu edustaa haaveilua ja unelmia, joten tästä tuli tämmönen perhos-pinkii-bambi-söpöily.

    Tää biisi vaan iski mun korviin tosi lujaa; sanat on ihanat ja melodia jää helposti päähän. Ja tosiaan, varmaan sillä mun matkusteluhaaveilullakin on jotain tekemistä sen kanssa että mä niin heti rakastuin tähän biisiin :P No sitten joskus mä laulan tätä niin lujaa kuin keuhkoista lähtee Eiffel-tornista, Uuden-Seelannin rannalta ja Andien harjalta :)