Niinhän mä taas edellisessä postauksessa lupailin, että pian olisi leiskaa tulossa näytille. Noh, mähän olin koko viime viikon kipeenä eikä hirveesti houkutellut alkaa töitä kuvaamaan... ja nyt oon huomannut että näitä harrastuksia alkaa olla vähän turhankin paljon aikaan suhteutettuna. Joten ajattelin että pidän tämän skräppäyksen nyt puhtaasti "teen silloin kun huvittaa ja on inspistä"-ajanvitteenä, kun muissa jutuissa pitää ehkä vähän aktiivisemmin olla mukana ettei tipu kärryiltä. Yhä toki päivittäin käyn lempiblogieni päivitykset selaamassa, mutta kommentteja taidan jättää vähän turhan harvoin :/ No, siihen kyllä pitää jostain aikaa löytyä, koska kommentit on mun mielestä se bloggauksen kivoin osio :)

   Tässä olis leiska viikon, parin takaa. Tästä tuli mun mielestä aika kiva, leikkasin tuohon paperiin aukot kuville ja ne on siis siellä paperin alla... Taustalla on siis Glimmer Mistiä jolla innostuin sotkemaan, ja muutenhan tämä onkin tosi simppeli leiska. Vähän vielä mietin jotain ompeleen pätkää tuonne kuvien reunoille...

    Tuo pilvi-perhos-tähti-koristehan on noita edellisen postauksen väkerryksiä :)

    Tässä olis sitten ensimmäinen Intohimona Skräppäyksessä syntynyt leiska (en toki ole yhtään jäljessä...), jossa on kuva Pärnusta jossa löydettiin pikkuveljen kanssa marketista ihan älytön leivososasto täynnä kaukkuja, tuulihattuja, piirakoita ja vaikka mitä! Kaikki ainakin puolet halvemmalla kuin mitä Suomessa olisi... Taustana on siis chipboard-merkkien tausta joka oli jo menossa roskiin mutta otinkin sitten talteen just tätä tarkoitusta varten. 

    Tässä on toinen Intohimossa valmiiksi saatu skräppi, kolmas jäikin sitten kesken ja on yhä sillä tiellä... missä lienee moinen tie, ei ole vielä mitään risteystä sen nimisen kanssa näkynyt ;D

    Otsikko Buried (=haudattu) viittaa siis tuohon kuvaan jossa mä olen kirjaimellisesti kaulaani myöten haudattu lumeen. Täytyy sanoa että oli ihan superhauskaa, ens kerralla vaan pitää varautua ja pistää muut kuin farkut jalkaan... 25 asteen pakkasessa ne housut ihan oikeesti jäätyi mun jalkojen ympärille sen jälkeen kun on könynnyt kinoksesta! Ja vaikka Intohimossa oltiin Veeruliirun kanssa ihan yhtä mieltä siitä että buried krjotetaan kahdella R:llä, niin niin se vaan internet tietää kertoa että yksi ärrä sieltä piti napata pois; kerrankin oli hyötyä tuosta Thickersien pois-putoavasta-ominaisuudesta...

   Palailen luultavasti huomenna vielä yhden leiskan kanssa, joka on kanssa näitä vähän vanhempia tuotoksia :)