Tässä nyt vielä näytille muutama viime vuoden puolella tehty leiska, että on nekin sitten vihdoin tuosta pinosta purettu :)

 

  

   Tämän Valo-leiskan tein tässä joulun välipäivinä, ja tää on yks mun lemppareista pitkään aikaan :) Koristeina on vain pari nappia, valkoista kynää, vihreää lankaa, muutama kirjaintarra ja aikakauslehdestä revittyjä paloja. Tuosta taustasta tuli mun mielestä tosi kiva ja varmasti teen jatkossa jotain samantapaista :)

   Tähän olen myös tyytyväinen, joskin mun mielestä leiska kaipaisi kipeästi tekstiä tuohon kupla-sanan alle... en vaan ole millään keksinyt mitä siihen kirjoittaisin... no, kyllä se sitten joku päivä päähän pälkähtää :)

   Tässä sitten viime vuoden viimeinen leiska. Tää on vähän semmoinen tykkään-en-tykkää-leiska... tai no, ihan kivahan se kai on, mua vaan vähän häiritsee tuo journaling ja alareuna, mutta saa nyt kelvata :) Tuo vihreä neliö ja punainen paperinpala on muuten tapettia.

   Sori taas kuvien vinoudesta, mä vaan jotenkin en osaa kuvata suoraan :) En mä kyllä usko että ne linjat suoraan kuvattunakaan kovin suoria olisi... tarkkuus kun ei ole niitä mun vahvimpia ominaisuuksia ;D