Tällä viikolla Inspiksessä oli aiheena valmius. Ei tarvinnut kauaa miettiä mistä skräpätä, sillä tämän leiskan aihe on tällä hetkellä niitä vallitsevia ajatuksia mun pääkopassa :) Jälleen tuli tehtyä tällänen "pohdiskelu-leiska" vai miksi tätä nyt sanoisi. Olen muuten huomannut kuinka tekstistä on tullut mulle paljon tärkeämpi osa skräppäystä kuin ennen. Silti tykkään edelleen tosi paljon myös leiskoista joissa on pelkkä otsikko :)

   Tästä tuli mun mielestä tosi kiva, sain tehtyä jotain erilaista kuin yleensä, ja vielä tykkäänkin siitä! Ja taas kerran auttoi tuo tekstin kirjoittaminen ajatusten selvittämiseen, leiskahan on siis siitä kuinka eilen oli tasan 150 päivää siihen että mulla on oppivelvollisuus suoritettu. Aika haikeet on tunnelmat jo nyt, vaikka totta kai olen tosi onnellinen että se on ihan kohta ohi :)) Elokuussa onkin sitten ihan uudet kujeet ja pitää totutella lukiolaisen elämään...

    Tuon taustan Studio Calicon paperin voitin jossain arvonnassa yms. kesällä Leikkaa&Liimaa tapahtumassa, ja vaikka en itse olisi moista paperia vallinutkaan, niin nyt tykkään siitä ihan hurjasti :) 

   Mulla oli kaikki aiheeseen sopivat kuvat loppu joten piti sitten kokeilla mihin meidän kotitulostin pystyy... no, aika rakeisethan nuo on, eikä sillä kivalla tavalla mustavalkoiset, mutta kelpaa tähän hätään :) Itse asiassa tavallaan tykkään niiden epäselvyydestä ja sumeudesta, sopii tavallaan aiheeseen, sillä siltähän se tulevaisuus tällä hetkellä näyttää; vähän epäselvältä ja sumealta.

   Iloista loppiaista kaikille :)