Ohi on, nimittäin Leikkaa&Liimaa. Tapahtuma oli ihan uskomattoman mahtava, suuuuret kiitokset järjestäjille, Hempalle, Lintsille ja Ommulle!! Ja kiitokset myös pöytäseuralle ja kaikille muille osallistujille. Oli kiva nähdä ihmisiä, moni blogi sai taas kasvot, mä kun en vielä niin paljoa skräppääjiä tunne :) 

  Sain valmiiksi 2 leiskaa ja yhden aukeaman hyvin alulle, tosin toisen valmistuneista leiskoista olin suunnitellut kokonaan kotona ;) Toinen valmistuneista taas oli tämä Samat materiaalit-haasteen leiska, josta alunperin luulin tulevan tääääysin erinäköinen, mutta kun näin papereiden kääntöpuolet, suunnitelma teki täyskäännöksen ;)

    Tästä tuli ihan kiva, tykkään noista napeista tossa kuvan reunassa, ja oikeesti toi nauhakin on ihan suora... Mä vaan oon niin taitava kuvaaja et saan senkin näyttää vinolta ;) Eli kaikkia materiaaleja piti käyttää, paitsi papereita ei ollut pakko kaikkia. Sai myös lisätä yhden yksivärisen kartongin, mulla se on tuo oranssi. Aluksi mietin että mitä mä teen näillä siirtokuvilla, mutta siten älysin että tuo vauva sopii hyvin aiheeseen, ja sydämet on aina paikallaan ;) Yhden lävistetyn sydämen alle lisäsin vielä tuon postileima/aalltokuvion (?).

    Neiti on kyllä niin "ei." kun siskosta/veljestä puhutaan. Kaikki on "ei, se ei koske mun tavaroihin", "se ei tule mun huoneeseen" :) Ihan muutaman päivän sisään sitten nähdään kuinka paljon se sisarus neitiä tottelee...

   Muutenkin on kyllä ollut oikeen kortti- ja skräppiputki päällä, joten on tännekin laitettavaa reilusti :) Mutta niitä sitten lähipäivinä, nyt vaan
 

              kaikille mukavaa juhannusta!