Lauantaina väsäsin nimilapun Leikkaa&Liimaaseen huomiseksi:

   Löysin yks päivä tällasen muovisen kotelon nimilapulle, jonka olen joskus jostain tapahtumasta saanut, joten siihen oli sitten helppo sujauttaa tuo kortti, kun on kiinnityskin valmiina (klipsu). 

   Värittelin leimakuvia eilen illalla oikeen urakalla ja löysin kansion pohjalta mun 1-2 vuoden takaisia värityksiä... :)) On se tyyli vähäsen muutunut, kun nyt vertaa toisella puolella oleviin kuviin, jotka väritin eilen...

    Kävin eilen myös Suomenlinnassa, taas. Tää oli jo neljäs kerta tän loman, eli kahden viikon aikana :) Mä oon jotenkin rakastunu siihen uudestaan, pienenä mä en olis paljon muualle halunnutkaan ku niihin luoliin ja muureille. Nykyään mua sinne vetää ehkä kuitenkin ne kalliot, ja meri. Meri. Se on ihana asia se ♥

   Nyt kun siellä on kukkaloistokin ihan parhaimillaan ja sinne pääsee HSLn lipulla niin mä vaan ajattelin että hei, mä haluun mennä sinne syömään jätskin, tallustelemaan, lukemaan lehden kallioille ja katteleen merta. Siellä on nyt niiiin kauniin näköstä ja helppo mennä niin mikäs siinä ;) Suosittelen!