Tässä on toinen tiistaina tehdyistä leiskoista, tai no olin edellisenä päivänä suunnitellut tämän jo ihan etukäteen ja tapahtumasssa lähinnä liimasin kaiken paikoilleen :)

    Kun muutamassa edellisessä leiskassa ei ole ollut kukkia nimeksikään niin tässä on sitten niittekin edestä :) Halusin noille ihanille kuville yksinkertasen leiskan ja mun mielestä tää toimii ihan hyvin. Poimin kuvien taivaanrannasta vaaleanpunaisia ja -sinisiä sävyjä ja valitsin kukat niiden mukaan. 

   Sujautin kukkien sekaan muutaman lävistetyn lumihiutaleen.

    Oli se jännä :) Päivä oli niin lyhyt... tuntuu tosi oudolta nyt, kun yö kestää ehkä 4 tuntia :)

   

      Mä oon lähtenyt nyt tiukalle säästökuurille, kattoo nyt kuinka kauan se kestää.... :) Mutta kun mieli niiiiiin halajais kaikkia ihania herkkuja Etsystä, siellä on kirjaimellisesti vaikka mitä!! Uusimpia ihanuuksia mun lempparilistalla on monet Liisa Ihmemaassa-henkiset kaulakorut, ja tietty jotkut nukkekoti-ihanuudet... Mutta en oo ikinä uskaltautunut (toisin sanoen äiti ei ole) sieltä mitään tilaamaan, kun tuo koko ulkomaanmaksu- ja tulli-juttu on meille ihan vieras, kun ei ole koskaan ollut esim. mitään sukulaisia ulkomailla joille jotain paketteja läheteltäisiin... Ja useilla myyjillä lukee "Paypal payment only", ja se nyt ainakaan ei tule onnistumaan... Mutta jos löytäis jonkun myyjän EU-alueelta jolle käy muukin kuin Paypal, niin ei olisi niin vaikiaa... Mutta katotaan, jos vaikka jotain saataisiin aikaseks :)