Sitä saa mitä tilaa, Ninarsku nimittäin jo edellisen postauksen kommenteissa sanoi odottavansa mitä ompeluksia mä alan uuden koneen myötä tekemään, ja tässä nyt ensimmäinen tekele:

   Nimittäin Helmi-Pöllö :) Pienelle serkun tytölle halusin ommella jotain ja inspiraatiota sain tytön nimestä, Helmi ;D

   Muutenkin oon jotenkin tykästynyt kaikenlaisiin lintupehmoihin, ja suunnitelmissa on oikeen parvi niin pöllöjä, varpusia kuin stadin kovis pulujakin :)) Toinenkin pöllö on jo tekeillä  -siitä tulee varmaan huuhkaja-  mutta vielä en voi tehdä loppuun kun lapsi jolle pehmo on menossa on vielä äitinsä mahassa, enkä siis tiedä tehdäkkö sinisiä vai pinkkejä koristeita... ;)

   Tämä pöllö on ommeltu fleecestä, kun ei oikeen ollut mitään kivaa kangasta, niin bongasin sitten eteistä pinon vaatteita jotka oli jo siinä kunnossa että ne menee suoraan roskiin (oon siivonnu mun vaatekaappia, ja sieltä löyty vähän ei-niin-kivoja vaatteita, suurin osa meni kierrätykseen mutta muutama oli jo niin kauhtuneita ja risoja että ne pitää pistää ihan pois) ja siellä välissä oli fleecetakki johon oli joskus kaatunu jotain mitä ei oltu pois saatu, mutta mä sitten otin sen puhtaat osat käsittelyyn ja niistä tämä synty :) En kyllä suosittele että kukaan kiduttaa sormiansa kirjomalla villalangalla fleecelle, mutta kun oli pakko saada jotain valmiiks ja helmilankaa ym. ei ollu... Huomenna marssin kyllä ens töikseni ostamaan helmilankoja, koska tykkään hirveesti kirjoa :)

Pöllön toiselle puolelle kirjoin vielä pöllön nimen.

 

   Ainiin!! Tänään kun vihdoin pääsin sisään s-postiin, pitkien ongelmien jälkeen, laatikossa odotti ihana yllätys! Mä olen nimittäin voittanu Inspiksen Muotoreuna-haasteen!! Ihanaa ja kiitokset Ellikselle mahtavista haasteista!