Nonniin, nyt sain vihdoin repäistyä aikaa päivittämiseenkin :) Paljon on näytettävää, laittelen niitä varmaan pitkin viikkoa tulemaan... Tässä eilen tekemiäni kortteja:

  Tämä kortti menee Paperiperjantaihaasteeseen, jossa oli tällä kertaa Baulan luonnos ja lisäksi piti olla äitienpäiväkortti, joten tämä meni tänään mummille. 

  Tämä kortti taas on P*skiksen haasteeseen jossa taas tällä kertaa bingoiltiin, mun rivi on Pinkki-Kimalle-Kukka.

  Ja tämä Gorjusin ihana enkelityttö menee huomenna yhdelle kaverille joka kävi iltariparin ja konffis oli siis jo tänä viikonloppuna. Tässä välissä vielä suuret kiitokset Maijulle jolta olen saanut nuo ihanat laserleikatut perhoset ja leimannut joskus tuon leimakuvan :)

Viikolla näpersin iltaisin tällästä äitille, ja tänään aamulla näytti kyllä tosi tyytyväiseltä kun annoin sen täynnä Stockan irtokonvehteja (mun lompakko-parka ;)

Kokeilin tällä kertaa tota että sankaan kiinnittää leimakuvan, ja tykkään!!

Näissä kuvissa kori taittakin olla jo aika tyhjentynyt, oli ne vissiin sen verran herkkuja suklaita :)

Tuon helmen alla on sydämen muotoinen metallikoriste jossa lukee "Made with love" ♥

 

Tälläsen jätskiannoksen ja mukin mä annoin mun häiskälle tänä aamuna. Tuo muumien äitienpäivämuki on kyllä ihana....

IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE ♥