Hahaaa!!! Kohta se tulee!! Tätä on odotettu, melkeen vuos, siitä asti ku tästä kuulin!! Mä en pysy nahoissani, jännittäää :) Tiiän jo nyt et se on ihan mahtava elokuva, jo ne kuvat ja pätkät mitä siitä oon nähny vakuutti mut!! Muutenkin rakastan sitä Disneyn animaatio versiota, äiti on kertonu että 3-4-v. mä katoin sen kerran päivässä, kun en yhtään tykänny niistä prinsessoista :)

  Ja mähän puhun tietty Liisa Ihmemaasta!!

Kaikki kuvat täältä. 

Eikö vaan tekis mieli halata ja rutistaa tota pörröisyyden ja söpöyden ruumiillistumaa...

...tästä tyypistä nyt puhumattakaan :)

Hyvän näköseks ovat tämänki saaneet, en meinannu tunnistaa ollenkaan :)

  Mä olen rakastunut teekuppeihin, mulla on kokonainen kansio teekuppien kuvia, ja tää sopi hyvin joukkoon... :) Hirveästi on jo suunnitteilla nukkekotiin kaikkea Liisaan liittyvää, ja MONTA boksia ym... Ja tänään tuli liputkin myyntiin ko. elokuvaan! Mä oon ihan pilvissä!

  Ja tänään tuli myös mun ostokset Minnalta, tai siis hänen kirppikseltään. Ihanaa kamaa, paperisia kukkia, haaraniittejä ja kaksi pientä lehtileimasinta :) Heti alko sormet syyhyymään, ja kun siihen lisätään tän päivän Sinellin ostokset niin mun onni on taattu! Sinellistä hain ihan vaan pari pahvia pääsiäisjuttuihin ja vähän väreihin sopivaa nauhaa, saas nähdä mitä syntyy... jotain on kyllä jo mielessä ;)