Vähän on kiireistä ollut, kun pitää isoveljeä patistaa muuttamaan ja itse siivota ja pakata tavaroita laatikoihin että saa tilaa tapetoinnille ym... Sitten on vielä koulu, jossa opet on kuin jostain yhteisestä päätöksestä päättänyt yhteisrääkkäyksen hengessä alkaa määrätä sata ja yksi esitelmää tehtäväksi... Ja kun soppaan lisätään uusi, älyttömän ihana läppäri, niin aikaa ei kauheesti jää :) Mutta kyllä mä aina jotain näpertelen, tässä nyt joitakin viimeisimpiä niistä:

Innostuimpa minäkin Maijun ja Maissin ja monen muun tapaan tekemään pääsiäiseksi korin, jonka huomenna vien mummille pääsiäis- ja synttärilahjana. Ihanaa hommaa, tänään syntyi vielä toinen vähän erimallinen tädille... Näitä koreja haluan tehdä lisääkin ja siksi lähdenkin viikonloppuna metsästämään noita boordileikkureita askartelukirppikselle, kun mulla onnettomalla on vain nuo Fiskarsin kuviosakset...

Ja tällainen pupuliini syntyi kässässä, kävin sen tänään iltapäivällä tekemässä loppuun ja heti sain sen mukaan kotiin :) Tänne se ei kyllä jää, nimittäin se lähtee maailman ihanimmalle (mä olen kyllä puolueellinen :) juuri uhmaikään tulleelle sukulaistytölle <3 Ja mukana lähtee mun tekemä iso pahvimuna jonka aiemmin jo postasinkin. Munan sisälle ostin siis suklaamunia tytölle ja perheelle. Toivottavasti tyttö tykkää, varmaan ainakin tuo koko kiehtoo kun on päätä pidempi kuin neiti itse ;) Mallia ja inspiraatiota tähän pupuun löysin tästä ihan älyttömän ihanasta blogista. 

Olin ihan ihmeissäni kun tuo kirjontakin onnistui noin hyvin :o Ja painatuskin naamassa on kiva :)

Sitten vielä supersimppeli pääsiäiskortti äitin kaverille. 

Nähdään kirppiksellä!