Tulipas kiire, tajusin justiinsa (2min sitten) että mun piti vielä kuvata ja kaikki mun osallistuminen tän viikon haasteeseen! Äkkiä kamera pöydältä ja partsille kuvaamaan viimesten auringon ästeiden valossa :) Tällä viikolla haasteena oli sitten pastellivärit, joka tulikin pääsiäisaskarteluihin sopivasti ;) Tällä kertaa en tehny ihan tavallista korttia, mutta tämä kyllä ajaa kortin virkaa, jonka sisään vaan ostetaan pääsiäismunia :D Tällaisen sain aikaan:

  Ja tässä oli kyllä hommaa! Oon tätä jo pitkään suunnitellu, mutta viime viikonloppuna sain ostettua sopivia kartonkeja. Tähän on siis käytetty kaksi 30x30 pinkkiä kartonkia, ja oliskohan 70cm pitkä kaitale vaaleaa pahvia kappaleiden väliin, näin:

 Ja sitten tietty tuo "käsikahvapala", jonka pituutta en uskalla arvaillakkaan :) Laitoin kahvan kiinni varmuudeksi niiteillä, joten nuo pahvin palaset peittää niitit. Koko muna on sisältä vuorattu pinkillä silkkipaperilla, ettei kaikki tuhrut näy, ja pohjalla on vielä keltaista kreppipaperia ettei ihan niin paljon tarvitse ostaa niitä suklaamunia :) Tuhrujen häivyttämisen takia laitoin myös tuon pinkin tyllin kiertämään reunoja, ja siitä tuli mun mielestä aikasta ihana, onnistu hyvin tuo rypytys...(niiteillä)

  Glitteriä siellä ja täällä :) Tuo ihana pinkki pitsi on Sinellistä.

Ihanat paperikukat on niitä mitä aiemmin ostin Minnalta, ja ruusut Sinellistä. Löysin kätköistä myös tuota ikivanhaa Tiimarin alesta ostettua perhorautalankaa, sopii tähän kivasti.

 Tuon suklaamunaa hotkivan tytön olen itse piirtänyt, nimen omaan pääsiäistä varten kun en aiheeseen sopivia leimasimia omista. Ja oma käsialakin näyttää ihme kyllä tässä ihan kivalta!

  Kaiken kaikkiaan oon tähän tosi tyytyväinen, ja niin monen illan ja aamun aherruksen jälkeen kun tätä tein niin jos ei olis ollu mieluinen niin mä kyllä olisin repinyt pelihousuni :-) Mutta kiva tuli, ja kuun lopulla pääsee sitten uuteen kotiin.