No ihan ensiksi selittelyjä blogitaukoilusta :

  Mulla on vähän alle kymmenen vuotta ollut yhteinen jaettu huone kolme vuotta nuoremman pikkuveljen kanssa. Kahdella isoveljelläni on sitten ollut koko aika omat huoneet. Ja joka ikinen päivä sen kymmenen vuoden ajan olen kysynyt (ellen ole ollut poissa kotoa :) isoimmalta veljeltäni "Voitko sä jo muuttaa pois?" tai "Koska sä muutat?". Joka. Ikinen. Päivä. Sillä jos se muutais pois, mähän saisin oman huonen! Viime aikoina olen alkanut olemaan jo aika epätoivoinen, "mies" (osuvampi nimi voisi olla Sika) kun on jo parikymppinen! Mutta viime sunnuntaina, 14.3.2010 iltapäivällä, kun mä istuin lukemassa keittiössä ja äiti teki ruokaa, Sika tuli keittiöön ja puhui jotain äitin kanssa eikä mua tavallisestikaan kiinnostanu sen jutut, mutta kun sana "muutto" osu mun korvaan mä ihan säpsähdin (kolmen veljen kanssa asuminen saa refleksit kehittymään :). Kun olin kuulustellu niitä kahta rikollista vähän aikaa, niin Sika myöns että "Joo, muutan varmaa ens kuun alus.". Aluks mä olin vaan niin onnellinen ja sanaton, se oli ihanaa!! En tienny mitä ajatella, tapetit ja maalit vaan alko pyöriä päässä :D Joku pimpotti, ja lähin avaamaan ovea, ja siinä matkalla tanssin ja hypin katossa, ja kyyneleet vieri poskelle, ei kyllä veljen lähdön takia vaan onnesta, puhtaasta ilosta! Mä olen niiiiin onnellinen, ihanaa! Vihdoin.... Ja voitte olla varmoja että siinä huoneessa ei paljoa jää tilaa sängylle, askartelupöydät vie niin paljon tilaa :) Justiinsa kävin hakemaasa vähän Tikkurilan värilastuja sun muuta, täällä on suunnitelmat täydessä vauhdissa, äitiä vaan hirvitää :) Ja nyt mulla menee kaikki aika siihen kun haaveilen huoneen sisutuksesta ja kaikesta ihanasta, skräppäys ja kortteilu on jäänyt vähän vähemmälle :) Vaikka ideoita kyllä riittäis, itse asiassa niitä on ihan hirveesti!  Ja eilen mulle vielä luvattiin kannettava kun kokeet ja koulu menee niin hyvin! Ihanaa :))

Mutta ne haasteet... :D

Inspiroidu #98

Inspiksessä oli haasteena skräpätä jostain fanituksen kohteesta, ja mulla näitä riittäis: Potterit, Lorut Sormusten herrasta, Riimut.... Mutta päädyin tähän Liisaan Ihmemaassa, joka on ihan mahtava elokuva (siis tämä 2010 versio, mutta kyllä se vanha animaatiokin on ihana), näin sen tiistaina ja se oli ihana, oikeen satumainen <3 Ja ei unohdeta yhdistelmää Johny ja Irvikissa, molemmat niin :P Odotin tota elokuvaa yli puol vuotta ja oli kyllä ehdottomasti sen arvonen. Mulla on tästä aiheesta jo kaksi muutakin leiskaa rakenteilla, mutta tässä tämä ensimmäinen:

 Ei nyt kyllä kauheen mieluinen, tuli vähän liian tyhjä... Tai sitten se on tuo liila, on niin pirun hankala väri! Mutta Irvis on kyllä ihan syötävä, tai sen vois heittää seinään niinkun mun kaveri sanoo kaikesta tosi söpöstä :) Kuvassa ei oikeen näy, mutta tein punchinellalla taustalle musteella ympyräkuviota ja lisäsin kimalletta.

 

 

Edit: Tekasimpahan vielä toisen leiskan tähän haasteeseen, kun liikeni aikaa tuolta haaveilulta :)

Tästä tykkään jo paljon enmmän, tuli enemmän Liisa-tunnelmaa :) Tuon taustakartongin ostin ihan vahingossa Ökömököstä Wanhan sataman messuilla kun luulin että se on pinkki mutta kotona huomasin sen liilaksi :) No, keksimpähän sille silti ihan hyvän kohteen, vaikka vaikea väri onkin :) Aika runsas sivu tuli, hyvä minä!

Niin ja isi toi väritulostimen ihan kotiin asti sieltä töistään, ny mun pitäis vaan hillitä sen "Print"-napin kanssa :) Nämä siis tulostettuja kuvia ihan netistä vaan googlattu :) 

 

Paperiperjantai

Paperikeijun blogin haasteessa oli kiva mallipiirros tällä viikolla, tällainen kortti siitä syntyi:

(ompas se vinossa :) Tein jo nyt äitienpäivä kortin, on kyllä kaikkea muutakin kivaa suunitteilla äitille :) Kovin vaaleanpunaiselta näyttää, tällä mallilla voisi tehdä mummillekin, ja ehkä muutaman pääsiäiskortinkin...