Hirveesti on kaikkea mitä pitäis ja haluais tehdä, mutta mä makaan kotona sairaana! Nyt jo kolme päivää kotona, eilen käytiin päivystyksessä ja lääkäri sanoi että tosi super lievä keuhkokuume on kyseessä. Saatiin lääkkeet ja kotiin tulessa eteisessä odotti ihana yllätys! Tarja M oli tuonut mulle upean ystävänpäiväkortin ja vähän leimakuvia ja muuta ihanaa! Heti olo parani kun pääsi hypistelemään kaikkea ihanaa ;-)   Äitikin oli sitä mieltä että turhaan me mitään lääkkeitä sulle haettiin, oltais vaan poikettu askartelukaupan kautta :)    Nyt on kyllä jo paljon parempi olo, lieneekö syy sitten kortin vai lääkkeiden... Kiitos Tarja ihanasta kortista ja muusta kivasta! 

  Ja ihania uusia haasteitakin on ilmestyny tänään, jos vaan sais ittensä paranneltua niin pääsis osallistumaankin. Nyt palaan töllöttämään sisustusohjelmia (mun heikkous:), mutta tässä vielä yksi aika vanha leiska:

   En tiedä miten täällä Vuodatuksen puolella saa kuvat niin että tulee klikaten isommiksi joten kerron nyt suunnilleen miten tuo tarina menee: Eli kun mä oli pieni me oltiin sellasella kotieläintilalla jossa oli valtava emakko, joka osas ite avata sen aitauksen haan, kun nälkä yllätti. Ja kun se sitten rynnisti mua ja äitiä päin mä katoin sitä ja sanoi ihan tyynesti: "Nytten se sitten syö mut". Siitä on riittäny naurun aihetta pitkäks aikaa :) 

  Tästä tuli mun mielestä ihan ookoo leiska, jotain ehkä puuttu...? Ja taas, perhosia ja kukkia, kaipaakohan joku vähän kevättä tai jotain? Taas teksti tulostettu, käytetty niitä ihania ladattuja fontteja. Paperin käsittelin musteella ja kruunut on leimattu.

   Alkuviikosta sain muuten siivottua ja järjestettyä mun "huoneenkin" eli sen kahden neliön kokoisen huoneenpuolikkaan -.- Ja tää oli kyllä joku ihme järjestelypuuska, tulin ihan rättipoikki kotiin, löhösin sohvalla ja aloin siivota!?! Laitoin kaikki askartelukamatkin paikoilleen ja järjestin purkit ja laatikot :DD

   

 

P.S. Tarja meilaappa mulle sun osoite niin mäkin voin joskus yllättää :) Mun s-posti on tossa sivupalkissa

        Niin ja vielä tää päivä aikaa osallistua arvontaan!