Paperikeijun blogissa aloitti toissapäivänä uusi askarteluhaaste, aiheena oli ystävänpäiväkortti valokuvalla. Aluksi kun näin haasteen ajattelin että Ei, ei onnistu.

 Mutta kun selasin valokuvia pisti sieltä muutama ihan käyttökelpoinen valokuva esiin. Sitten näin tämän, ja tämä on ollut sellanen ongelmakuva, oon tätä jo moneen leiskaan miettinyt... Päätin että tästä tulee kortti, vaikka väkisin. Ja niin siitä tulikin, ja keksin vielä sopivan tekstinkin kuvaanliittyen takapuolelle...

  Tämä on muuten ihan eka tai toka kuva mitä oon mun kameralla ottanu, kun sain sen yksissä juhlissa niin kuvasin sitten kahvipöytää :) Tuo teksti ei oikeen näy tossa kortissa kun on niin haalealla musteella mutta siinä lukee Sinulle. Ja heti halusin päästä kokeilemaan sitä mun ostamaa kukkaleikkuria, ja noita Heinikasta ostettuja nauhoja. Alun epäluuloista huolimatta tästä tuli mun mielestä aika kiva, ja nyt on jo lisää valokuvakortti ideoita!