Ekaa kertaa olen mukana Magnolia haasteessa. Olisin aiemminkin halunnut osallistua, mutta kun vaan muutaman leimakuvan omistan Magnoliaa..:)

Nyt sitten löysin tämän söpön ponin mun kansiosta, ja heti aloin värittelemmän. Pöydän nurkalla odotti myös koristelua viime viikolla taiteltu rasia joten löin sitten kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tässä tulos:

 Tästä tuli aika mieluinen, tykkään niin noista kukista! Musteilla saa ihmeitä aikaan :) 

 Tää päivä onkin muuten mennyt täysin tietokoneen kanssa taistellessa, tai oikeastaan digikuvapalveluiden :/ Kokeilin kolmea eri firmaa, ja jokaisella kuvien lataus jumitti jossakin kohti. Vihdoin sain kuvat äsken maksettua ja kaikki, toivottavasti tulevat nopiaan, tarkoitus olis ehtiä Inspiksen Kuukauden Kisaan. Loppu päivästä menikin huonekaluja kasatessa mummilla, mutta siitä tienasikin hyvin rahaa askarteluun ;) Että kyllä se kannatti!

 Mä oon nyt ihan kahden tulen välissä: Mulla olis säästöjä ihan hyvin Big Shottiin tai Cuttlebugiin, mutta en millään osaa päättää haluanko tuhlata niin isoja määriä rahaa! Mutta jos jommankumman otan, niin kyllä mä tohon Cuttikseen ehdottomasti kallistun, ihan vaan koon takia. Kuten tuolta alemmasta postauksesta näkee, tilat on HYVIN rajalliset. Ainut mikä Big Shotissa houkuttelee on se että mä saisin siitä Sinellin leimakortilla -10%, joka on jo aika paljon noin kalliista laitteesta. En yhtään osaa päättää, edes sitä haluanko mitään laitetta!! Mutta kyllä mä taidan vielä Askartelukirppistä odottaa, siellä voi sitten ainakin kysellä tutuilta niiden mielipiteitä... Toisaalta ajattelin että voisin tehdä sillä rahalla oikeen jättitilauksen johonkin nettikauppaan, ei siis laitetta, ihan vaan paperia ja leimoja yms.... :D 

NEUVOJA OTETAAN VASTAAN!!