Tällä kerrallaInspiroidu-haasteessa oli aiheena asiat joita rakastat. Valokuvia selatessa aiheita tuli mieleen monia, mutta  päädyin sitten näihin kahteen:

 

  Sensuroinnista johtuen noita mun rakastamia ilmeitä ei nyt oikeen kunnolla nää, mutta vähän yritin jättää ilmeistä näkyviin ;) Mun ihanasta kaverista on siis kyse, ja sen niin rakastettavista ilmeistä <3 Kirjaimet ostin Heinikasta eilen, ja maalasin ne akryylein pinkeiksi. Kukkien keskustat on tehty koholakka nokareista ja kohojauheesta, jota en siis ole sulattanut.

  Toinen mun rakkaus on kesä. Vaikka nyt kun on saatu kunnon talvikin pitkästä aikaa, niin oon huomannut kyllä olevani vähän talvi-ihminenkin :) Tämä leiska on siis twistaten tehty, ihana luonnos oli jälleen kerran. Twistin mukaan ajattelin lisätä vasempaan alareunaan muutaman sik-sak ompeleen, mutta mun seuraava tapaaminen ompelukoneen kanssa on vasta haasteen umpeutumisen jälkeen... Joten laitan kuvan jo nyt.

 

  Musta on tainnut tulla ihan perhoshullu, niitä on nykyään joka paikassa! Ja noi kupla-thickersit...<3 Miten ihminen voikaan olla niin onnellinen jostain tarroista?